Related Articles

2 Comments

  1. 1

    Klubkommunikation.dk

    Entré eller ej.

    Invitationen (sæt scenen):
    Vær aktiv på de sociale medier med optakt og små videoklip med spillere og træner forventninger til den kommende kamp. Fortæl hvorfor kampen på Stadion er unik i forhold til byens øvrige sports- og kulturelle tilbud. Opret begivenhed på holdets 3F-Liga Facebookside og benyt aktivt kultunaut til eksponering af kamp.

    Samværet på dagen (Vis at det er en 3F-Ligakamp):
    Portal af 3F-Liga beachflag som spillerne og dommertrioen går igennem på vej til banen. 3F-liga bandereklame placeret strategisk bag de to mål. Boldpiger i ens 3F-Liga trøjer.

    Gerne musik over højttaleranlægget (husk koda-afgiften) som sætter stemningen (før kampen/i pausen/efter kampen) af at gå til fodbold. Tænk i målgruppe og vælg musik herefter (Tag gerne et par klassiske fodboldsange med). Opbyg tempo i musikvalg fra ro til tempofyldt op til 5 min. før kampstart. Gerne speciel ”hymne”, når de to hold og dommertrioen går på banen.

    Lad klubbens sponsorer få” taletid” på Stadion med egne aktiviteter før/i pausen/efter kampen.

    En kamp i 3F-Ligaen bør på stadion være ledsaget af et link til et online kampprogram eller mulighed for et gammeldags trykt eksemplar.

    Information om, hvor man finder Live-score via DBU app. (burde være licenskrav, da det er et fåtal af 3F-liga klubber der yder denne tjeneste i dag).

    Rengjorte Toiletforhold.
    Kiosk udvalg til målgruppen.

    Farvel og på gensyn (hold kontakten):
    Fortæl om næste hjemmebanekamp og om, hvor man kan gense highlights fra dagens kamp (mycujoo), samt hvilke sociale medier holdet benytter sig af frm mod næste kamp.

    Blot nogle af de elementer, som bør være naturlige til en 3F-Liga kamp. God klamp 😉

    Reply
  2. 2

    Jens Kildegård

    Ja det er vel rimelig nok. Der bliver leveret et underholdningsprodukt, som man kan vælge at benytte sig af. Det koster også penge at gå i biografen og lignende.
    Spørgsmålet er blot om det er for tidligt.
    – Er produktet af høj nok kvalitetet på nuværende tidspunkt?
    – Er interesse tilstrækkelig stor nok, eller “skræmmer” det nogen væk, så interessen ikke vokser tilstrækkeligt?
    – Er der et setup, der kan gøre det til en god og underholdende oplevelse for tilskuerne?
    I sidste ende handler det jo og udbud og efterspørgsel – sådan helt marketings-management-agtigt 🙂

    Reply

Leave a Reply to Klubkommunikation.dk Cancel Reply

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

2014 Powered By Wordpress, Goodnews Theme By Momizat Team